بازدید 3025
۱

دستگیری عامل اخاذی از خانم‌های جوان

کد خبر: ۸۴۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 23 October 2018

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام و فیلم‌های خصوصی دریکی از شبکه‌های مجازی اقدام به تهدید و اخاذی از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ علی اعتمادی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید و اخاذی از وی توسط فردی با هویت نامعلوم در فضای مجازی بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

اعتمادی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند، متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم با زیر نظر گرفتن دختران و خانم‌های جوان در فرصت مناسب به‌صورت پنهانی وارد منزلشان شده و اقدام به فیلمبرداری از آنها می‌کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی تاکید کرد: شهروندان به‌ویژه خانم‌های جوان در فضای مجازی تحت هیچ عنوان به افرادی که با وعده‌های دروغین مثل ازدواج قصد نزدیک شدن به آنها را دارند اعتماد نکرده و اطلاعات شخصی خود را برای آنان ارسال نکنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق پلیس فتا در میان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به‌صورت پنهانی وارد منزلشان شده و اقدام به فیلمبرداری از آنها می‌کرد؟؟؟!!! مگه میشه؟ مگه داریم؟؟!!!!! شوخی میکنید؟؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی